субота, 10. август 2019.

Dopisivanje mobilnim putem grupnog ceta

kolege-na-poslu-vise-telefoni

Uzimajuci u obzir da zivimo na 3 razlicita mesta u nasoj drzavi, moje dve najbliskije drugarice i ja se druzimo virtuelnim putem. Dopisujemo se putem grupnog ceta, konferencijskog razgovora i video-poziva.

devojka-kucka-mobilni-telefon-kapucino-pice-kafic

Svakog dana, mi se kuckamo i razmenjujemo iskustva, misljenja, novosti... Pricamo o dnevnim poteskocama, dilemama, pobedama, zalimo se jedna drugoj i ono sto je najbitnije, zabavljamo se zajedno i smejemo!

lepo-obucena-brineta-telefon-modna-industrija

Ove specijalne osobe u mom zivotu me ne osudjuju, sta god da im kazem ili napisem, uz mene su. Na taj nacin, ja mogu da budem ono ko jesam. I da neretko budem pred njima ranjiva, koliko god mi je volja.

devojka-kafic-telefon-suncanje-letovanje

Ono sto je takodje lepo je sto mogu da im pomognem kad im je tesko ili imaju neki pad u zivotu. Imati tako odane prijatelje me je naucilo da je zivot mnogo zanimljiviji, zabavniji i sadrzajniji kada mogu da ga delim sa drugima.

- Dragana


P.S. Ukoliko trazis prijatelja, ovde mozes pronaci formular: TRAZIM DRUGOVE

Нема коментара:

Постави коментар