среда, 30. октобар 2019.

Podrska drugara je neprocenjiva

rodjendanska-torta

Danas je moj rodjendan. I ja znam da ce moja drugarica Nevena da mi napravi tortu za ovu priliku. Kao i svake godine. Nekada, kada ste odrasla osoba, niko ne pomislja to da ucini za vas. Neprocenjivo je.

- Katarina

rodjendanska-cestitka-na-papiru-razglednica

Kada sam bila zavrsna godina srednje skole, majka mi je preminula. Tata, koji zivi u Nisu, zeleo je da odem da zivim sa njim. Time, ja bih morala da napustim sve i svakoga koga znam i zapocnem potpuno novi zivot. Ali moja drugarica Suzana me je pozvala da ostanem da zivim kod nje i njenog oca dok ne zavrsim srednju i dobijem diplomu.

devojci-umrla-majka-tuga

Suzanina mama je takodje preminula, par godina pre toga, pa je ona razumela kako se osecam i znala je da sam u blagoj depresiji. Zbog njene dobrote i velikodusnosti, imala sam priliku da zavrsim poslednju godinu srednje skole sa svim mojim prijateljima, sto je uticalo da se osecam stabilnije i normalnije.

- Olja

sredjoskolska-zavrsna-proslava-matura-bacanje-diplome

Moj najbolji prijatelj i ja obojica pokusavamo da smrsamo. Svakog dana, mi se dopisujemo da bismo bili u toku i kako bismo bili podrska jedan drugom.

uzimanje-kugle-sladoleta-grabljenje-kasikom

Mladen me motivise da vezbam kad mi nije do toga, kao sto ja njega podsecam da uzme kuglu sladoleda manje. Verujem da nam nas odnos pomaze da se kontrolisemo i da brze dodjemo do cilja - idealne tezine i zdravog zivota.

- Ilija

dopisivanje-sa-drugom-preko-mobilnog


P.S. Ukoliko trazite prijatelja, formular mozete pronaci ovdeTRAZIM DRUGOVE

Нема коментара:

Постави коментар