четвртак, 11. јул 2019.

Iskazivanje toplih emocija kroz reci i dela

topao-prijateljski-zagrljaj-devojke-se-grle

Odrasla sam u porodici u kojoj se nisu iskazivale emocije. Znala sam da sam voljena ali to je retko bilo pokazivano, bilo kroz reci ili sa zagrljajem.

Zatim, kada sam imala 40 godina, upoznala sam Barbaru. Ubrzo sam primetila njen nacin komunikacije sa svojom decom. Govorila im je da ih voli kao sto je sve redom grlila prilikom kog god susreta.

majka-sestra-grli-cerku-sina-ljubav-neznost

Kao sto to ide sa navikama, pokupila sam ih od nje i sto sam vise praktikovala njen "stil", sve mi je postajalo lakse i prirodnije da iskazem dragost, srdacnost i neznost. Sada, svoje clanove porodice i prijatelje ne propustam da izgrlim, i to je u potpunosti promenilo nase odnose. Sjajan osecaj!

Barbara, volim te! - Dusica

snazan-zagrljaj-jako-dobrih-prijatelja

I zaista, ovo su sitnice koje mozete da ukljucite u svoj zivot kako biste bili jos prisniji sa ljudima.


P.S. Ukoliko trazis prijatelja, ovde mozes pronaci formular: TRAZIM DRUGOVE

Нема коментара:

Постави коментар