понедељак, 1. јул 2019.

Kratke inspirativne price o prijateljstvu

tuzna-devojka-na-telefonu

Prijateljstvo je uvek postojalo i zauvek ce postojati. Ljudi sirom sveta imaju svoje price o dozivljajima sa prijateljima. Neki od njih su ih pretocili u reci i recenice. Ove tople tekstove koje cemo s vremena na vreme objavljivati, odlucili su da podele sa svima vama neki dobri ljudi, i pokazu sta sve moze da se dozivi kada imate pravog prijatelja.

Oni ce vam pomoci da osetite car, prednosti i kvalitete jednog prijateljstva. Takodje, ove price o prijateljstvu ce pomoci nekima od vas da budu bolji prijatelj.

devojka-se-smeje-telefon

PRICA #1 

Moj verenik se predomislio 3 dana pred nase vencanje. Svake godine na godisnjicu dana kada bih bila u braku, moj najbolji prijatelj mi posalje smesnu (cesto i neprimerenu) fotografiju, cime mi pokazuje da nije sve tako strasno. Njegov smisao za humor mi ulepsava dan.

Hvala, Filipe! - Milena

kratke-inspirativne-price-o-prijateljstvu

P.S. Ukoliko trazis prijatelja, ovde mozes pronaci formular: TRAZIM DRUGOVE

Нема коментара:

Постави коментар