среда, 25. септембар 2019.

Rekli su o... prijateljstvu

rekli-su-o-prijateljstvu-citati-izreke-najbolje-recenice

Znacajne licnosti iz istorije su rekle o prijateljstvu sledece:

"Od svih stvari na svetu, najteze je objasniti prijateljstvo. To nije nesto o cemu ucis u skoli. A ako niste naucili o znacaju prijateljstva, vi zapravo nista i niste naucili" - Muhamed Ali

"Prijateljstvo se radja u momentu kad jedna osoba kaze drugoj Sta? I tebi se to desilo? Mislio sam da sam jedini!" - C. S. Luis

"Nije mi potreban prijatelj koji se menja kad se ja promenim i koji klima glavom kad ja klimam. Moja senka to radi veoma dobro." - Plutarh

"Dobar test prijateljstva je kad mozete bukvalno nista da ne radite kad ste zajedno. Mozete li da uzivate u tim momentima zivota koji su izuzetno jednostavni?" - Judzin Kenedi

"Nije problem da fali ljubavi vec prijateljstva, i tada nastaje nesrecan i neuspesan brak" - Fridrih Nice

"Prijatelji su oni retki ljudi koji pitaju kako smo i onda zapravo sacekaju da cuju odgovor" - Ed Kaningem

citati-o-prijateljima-i-prijateljstvu

"Mnogi ljudi zele da se voze sa vama u limuzini ali, ono sto treba da zelite je nekoga ko ce sesti u autobus sa vama kada se limuzina pokvari" - Opra Vinfri

"Ukoliko se sprijateljite sami sa sobom, nikad necete biti sami" - Maksvel Melc

"Smeh nije los pocetak prijateljstva ali je najbolji kraj jednog" - Oskar Vajld

"Zivot je delimicno ono sto sami napravimo, i delimicno ono sto naprave prijatelji koje odaberemo" - Tenesi Vilijams

"Idealno vreme da steknete prijatelje je pre nego sto vam zatreba jedan" - Etel Barimor

"Recite mi nesto sto samo vi znate i steknite novog prijatelja" - Dejan Stojanovic

"Kad vam je prijatelj u nevolji, nemojte ih nervirati sa pitanjem da li mozete nesto da uradite. Smislite nesto sto dolikuje u toj situaciji i ucinite to" - Edgar Votson Houv

"Ne mogu da zamislim gde bih bio danas da nije bilo te nekolicine prijatelja koji su ispunili moje srce srecom i radoscu. Budimo realni, s prijateljima je zivot mnogo zabavniji" - Carls R. Svindol

najlepse-izreke-o-prijateljstvu

"Kad vam je prijatelj u nevolji, nemojte ih nervirati sa pitanjem da li mozete nesto da uradite. Smislite nesto sto dolikuje u toj situaciji i ucinite to" - Edgar Votson Houv

"Jedan prijatelj u zivotu je velika stvar. Dva su bas velika stvar. Imati tri je gotovo nemoguce" - Henri Adams

"Nikad necu zaboraviti dane koje sam proveo s tobom. Nastavi da budes moj prijatelj jer, ja cu uvek biti tvoj" - Ludvig van Betoven

"Prijatelji su braca koje nam Bog nikad nije dao" - Mencijus


BONUS:

"Prijatelj je neko ko zna i shvata vasu proslost, veruje u vasu buducnost i prihvata vas bas onako kakvi jeste." - Nepoznati autor

"Mozda nisam uvek tu s tobom ali sam uvek tu za tebe" - Nepoznati autor


P.S. Ukoliko trazis prijatelja, ovde mozes pronaci formular: TRAZIM DRUGOVE

Нема коментара:

Постави коментар