среда, 18. септембар 2019.

Ispovesti skolskih profesora i nastavnika

ispovesti-skolskih-profesora-nastavnika

PRICA #1

Provela sam 5 godina kao nastavnik u skoli. Dobila sam otkaz pre nego sto se zavrsila skolska godina koja je bila u toku. U potpunosti sam se izgubila i razocarala. Da stvar bude gora, neki od nastavnika su prestali da mi se javljaju i da razgovaraju sa mnom.

nesigurna-devojka-sumnja-stidljivost

Ali jedna koleginica je stala na moju stranu. Otisla je tako daleko da je cak pitala direktora skole da mi dozvoli da radim sa njom do kraja skolske godine. On je isprva bio u dilemi, neodlucan ali je na kraju pristao na ponudu.

samouverena-devojka-sigurna-u-sebe-samoupouzdanje

To sto sam nastavila da radim mi je vratilo dostojanstvo. Sada radim drugi posao, na kojem sam srecna i samouverena.

Hvala ti, Milice! - Ana



PRICA #2

Jedne noci, nakon sto sam zavrsila sa poslednjim casovima, pronasla sam papiric na sofersajbni mog auta, ispod brisaca. Pisalo je "Lepa si spolja i iznutra". 

tajna-poruka-na-papiricu-srce

Secam se da je bilo nacrtano i malo srce. Nikad nisam saznala koji od mojih prijatelja je ostavio to za mene ali, mnogo mi znaci.

- Hana

profesorka-nastavnica-mindjuse-pirsinzi


P.S. Ukoliko trazis prijatelja, ovde mozes pronaci formular: TRAZIM DRUGOVE

Нема коментара:

Постави коментар