недеља, 1. септембар 2019.

Sta nakon smrti voljene osobe?

sta-nakon-smrti-voljene-osobe

Kada mi je preminula supruga s kojom sam proveo 40 godina u braku, nisam imao zelju ni volju da se socijalizujem sa bilo kim. To ipak nije zaustavilo mog druga Darka da me zove na druzenje sa njegovim drustvom, grupicom muskaraca koji cesto organizuju druzenja.

stari-covek-matori-deda

Oni se okupljaju svakog cetvrtka na veceri. Rekao sam mu iskreno, da nisam spreman i da ne zelim da se druzim sa bilo kim. Opet me je okrenuo naredne nedelje a ja sam mu opet rekao da nisam za. Nastavio je da me zivka svake nedelje pa sam konacno morao da pristanem.

lagani-rucak-u-drustvu

"Dobro, naci cu se sa vama. Sve cu uciniti, samo da prestanes da me cimas svake nedelje". Sada je vec proslo 5 godina od kada mi je zena umrla i, zahvaljujuci Darku, ja izlazim na druzenje sa grupicom svake nedelje. Salimo se da nam je ime bande MPKVP - Matori Penzosi Koji Vole Prezderavanje.

drustvo-jede-picu-sa-pivom


P.S. Ukoliko trazis prijatelja, ovde mozes pronaci formular: TRAZIM DRUGOVE

Нема коментара:

Постави коментар