петак, 15. новембар 2019.

Sta nam je sve Vini Pu rekao o prijateljstvu

animirani-lik-vinipu-citati-o-prijateljstvu

Niko ne poznaje sferu prijateljstva kao animirani medvedic Vini Pu. Ove recenice su nas dirnule kad smo bili mali. A onda i kad smo porasli. Ove inspirativne poruke se stampaju na svemu i svacemu, citiraju u knjigama i dele po drustvenim mrezama.

Zasto?

Zato sto su jednostavne, imaju snazno znacenje i, istinite su. Ovi citati nas uce kako da budemo dobri, pratimo svoje srce i cenimo vredna prijateljstva. Evo nasih omiljenih citata iz ovog divnog crtanog filma.

prijateljstvo-u-crtanim-filmovima-crtaci-za-decu

Top 10 citata Vini Pua:

1. "Pravi prijatelji ce zaglaviti s tobom dok se ne odglavis."

2. "Kad si srecan, svako moze da bude s tobom. Ali oni koji ostanu uz vas kad vam se srce cepa ili ceo svet raspada, oni su vam pravi prijatelji."

3. "Prijatelj je neko ko vam pomaze da se podignete kad padnete, a ukoliko ne moze, onda legne uz vas i pazljivo slusa."

4. "Dan proveden bez prijatelja je kao tegla bez ijedne preostale kapi meda."

meda-vini-pu-voli-slatki-med-slika

5. "Ne ceni se sta sve imate, vec koga."

6. "Nemoj ici za mnom jer, mozda necu ici u dobrom pravcu. Nemoj ici ispred mene jer, mozda mozda necu moci da te pratim. Jednostavno, hodaj uz mene i budi moj prijatelj."

7. "Ako pozivis do 100-te godine, nadam se da cu ziveti tih 100 i ja, minus 1 dan. Tako nikada necu ziveti bez tebe."

8. "Nemoj ici za mnom jer, mozda necu ici u dobrom pravcu. Nemoj ici ispred mene jer, mozda mozda necu moci da te pratim. Jednostavno, hodaj uz mene i budi moj prijatelj."

9. "Bilo koji dan proveden sa tobom je moj omiljeni dan. Time, danas je moj novi omiljeni dan."

10. Prijatelj je jedna od najlepsih stvari koje mozes da imas i jedna od najlepsih stvari koje mozes da budes.

pravi-istinski-prijatelji-deciji-likovi-crtanih-filmova

I bonus citat:

"Ne mozete se zakucati u cosak sume i cekati da drugi dodju vama. Morate da odete ka njima, ponekad."


P.S. Ukoliko trazis prijatelja, ovde mozes pronaci formular: TRAZIM DRUGOVE

Нема коментара:

Постави коментар