четвртак, 26. децембар 2019.

Zene umeju da budu fenomenalna ispomoc

sklupcana-zena-ima-stomacne-bolove-grcevi

Dok mi je muz na poslovnom putu, razbolela sam se i imala sam uzasne grceve. Moja najbolja prijateljica se pojavila sa krekerima, Sprajtom, mirisljavim uljima i najboljim delom od svih - kolekcijom filmova koje volimo da gledamo.

- Marijana 

dve-lepe-devojke-jedu-grickalice-gledaju-seriju

Ukoliko zna da imam los dan, moja prijateljica Stela ce se pojaviti i (pre)uzeti moju decu do kraja dana. Time sto samo bane kod mene kuci i ne zove da se najavi, ona zna da ne mogu da je odbijem.

- Olivera

dobre-drugarice-gepek-auta-dete

Ana je moja prijateljica i koleginica sa posla. Zbog promena koje su se desavale u nasoj kompaniji, kao menadzer za ljudske resurse, morala sam da se zadrzim na poslu u tom periodu. Medjutim, Ana bi mi donela nesto svoje vecere od prethodnog dana i ostavila u frizideru na poslu. Ovako, ne bih morala da razmisljam o hrani i tome cime cu se hraniti kada dodjem kasno kuci sa posla.

- Sofija

zena-nosi-peceno-testo-lazanje-vrelo-ukusno-jelo

P.S. Ukoliko trazite prijatelja, formular mozete pronaci ovdeTRAZIM PRIJATELJE

Нема коментара:

Постави коментар