уторак, 14. јануар 2020.

Drugari uce jedni druge

devojka-se-dopisuje-preko-mobilnog-telefona

Natasa, moja najbolja drugarica vec vise od dve decenije me je naucila da delim komplimente kako bi se drugi oko mene osecali bolje u svojoj kozi. Tako, na primer, ona i ja se dopisujemo svakog jutra. A prilikom javljanja, izvezbala sam se uz njenu pomoc da joj pozelim dobro jutro sa recima poput "Zdravo, lepotice" ili, "Dobro jutro, lepoto!". Ovakvim gestom i lepom porukom, obe zapocinjemo dan sa osmehom na licu.

- Olja

zena-u-krevetu-se-smeska-poruci-na-telefonu

Kada sam imala 5 godina, moja mama je bila preuzeta. Imala je osim mene jos petoro dece. Srecom, imali smo komsinicu Mirjanu. Ona je imala preko 50 godina i nije imala dece pa sam uvek mogla da joj se obratim i da dobijem od nje paznju koja mi je trebala, a pomalo (bar ponekad) falila sa mamine strane.

stara-seda-baka-uci-unuku-da-kuva

Naucila me je sitnice poput brige o zubima, kao i neke bitnije stvari, poput ljubavi prema dugackim setnjama. Ove lekcije cu nositi sa sobom do kraja zivota. Hvala ti, Mirjana!

- Anastasija

prababa-se-druzi-sa-malom-plavom-devojcicom

Moj najbolji prijatelj Darko me je naucio da budem spontana. Jednog dana, ubedio me je da trcim okolo, po studentskom domu prerusena u kostimu, smejuci se histericno.

kostimirani-momak-devojka-superheroji

Ljudi su nam se smejali na svakom koraku jer smo izgledali kao da smo izasli iz Laze Lazarevic ali, nama je bilo toliko zabavno da bismo marili sta drugi misle o nama.

- Ivana
decko-drugarica-kostim-ludiranje-zabava


P.S. Ukoliko trazite prijatelja, formular mozete pronaci ovdeTRAZIM PRIJATELJE

Нема коментара:

Постави коментар