недеља, 16. август 2020.

Prijateljstvo Kejt Vinslet i Leonarda Dikaprija

prijateljstvo-kejt-vinslet-i-leonarda-dikaprija

Prvi put smo ih "upoznali" i zavoleli u hit-filmu od pre nekoliko decenija, Titanik. Danas, njihovo prijateljstvo je i dalje jedno od najjacih u Holivudu. U ovom tekstu cete moci da procitate o nekim od njihovih najlepsih momenata u prijateljstvu i citate kroz godine i godine druzenja.


2017

"Ni ne zelite da znate kakav nam je bio poslednji razgovor jer, bilo nam je toliko zabavno i smejali smo se bas jako", rekla je Kejt Vinslet o druzenju sa Leom Dikaprijem. "Umeli smo nekad da kazemo jedno drugom, 'Mozes li da zamislis sta bi bilo kad bi svet znao kakve gluposti mi govorimo jedno drugom?' Necu vam reci o cemu stvarno razgovaramo ali, veoma smo bliski i desi se da citiramo po neku recenicu iz filma Titanik. Samo zato sto nam se moze i, bude nam bas zabavno."

leonardo-di-kaprio-kejt-vinslet-titanik

2016

"Leo je izuzetan prijatelj, uvek je to i bio. I ne samo meni, vec svima koji su oko njega. I dalje je prijatelj sa ljudima jos od doba kad smo snimili Titanik. On je sada bolji glumac nego ikad, a i zgodniji, moram priznati. Deluje mi da je bolja osoba nego ikad, da se dosta sredio."

kejt-vinslet-leonardo-dikaprio-prijatelji

Kada je trebao da primi svog prvog Oskara, Kejt je bila srecna. "On je moj najbolji prijatelj na celom svetu i ne mogu da zamislim situaciju da nisam tamo da mu pruzim podrsku".

leonardo-dikaprio-slike-glumac-holivud-zlatni-globus-dodela-nagrada

Na dodeli Zlatnih Globusa, Lea su pitali postoji li sansa da ponovo radi na nekom projektu sa Kejt. "Bas bih voleo to. Ona je moja omiljena glumica. Zapravo, bas veceras treba da se vidimo. Izlazimo nakon dodele u provod."

leonardo-dikaprio-kejt-vinslet-prijateljska-ljubav

2013

"Leo je napredovao kao osoba najvise od ikoga koga poznajem. On ne mari sta ce drugi reci zato sto ga zaista ne zanima sta misle, a time ne mogu da uticu na njegov zivot i to ko je on u stvari. Uvek sam mu se divila zbog toga."

kejt-vinslet-leonardo-dikaprio-poziraju-za-fotografe

2009

Tokom njegovog gostovanja kod Opre Vinfri, Leo je rekao "Na vise nacina, Kejt i ja smo zajedno odrastali u industriji filma. Bili smo podrska jedno drugom jako dugo. Uvek smo bili tu jedno za drugo i pomagali se."

leonardo-dikaprio-glumci-kejt-vinslet-filmovi

2005

Na crvenom tepihu, hvalili su jedno drugo kad su se nasli pred kamerama. "Ona je ista osoba kao i kad sam je upoznao, ona je jedno fantasticno bice".

Ona je njemu u lice uzvratila sa, "Jako sam ponosna sto si stasao u ovako dobru osobu". Leo ju je poljubio u obraz i rekao joj "Volim te, duso."

govor-leonarda-dikaprija-na-dodeli-nagrada

2004

A kada je 2004. godine bio kod Opre, pustila mu je video snimak u kom Kejt prica o Leu. U klipu, Kejt je rekla, "Mislim da sam bila u fazonu kao i sve zene u publici kad je Leonardo Dikaprio u pitanju. Najpre sam mislila, 'Uh, kako cu da radim sa ovim prelepim i talentovanim glumcem?' Zatim sam ga upoznala i videla kako je divna osoba, skroz na zemlji, potpuno normalan i jako dobar u onome cime se bavi."

Leo je odgovorio, "I ja mislim isto to o njoj. Titanik je bio jedan jako tezak film za stvaranje i zaista smo bili dobri partneri na snimanju."

kad-su-se-upoznali-kejt-vinslet-i-leonardo-dikaprio-titanik

1997

"Ona je izuzetna osoba generalno pa je nasa hemija na velikom ekranu dosla prirodno, samo od sebe" , rekao je Leo o snimanju Titanika. "Mi se zaista volimo i cenimo jedno drugo. A sto se tice ljubavnih scena, tome smo se uvek smejali."

Izgleda da nam sada samo ostaje da svi zavidimo Kejt i Leu na divnom prijateljstvu koje su gajili decenijama.


P.S. Ukoliko i vi zelite prijatelja na duze staze, formular mozete pronaci OVDE.

Нема коментара:

Постави коментар